Всі оголошення

Мої статті [0]
Цікаве [24]
Корисне [23]

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Цікаве та корисне

Головна » Статті » Цікаве

Дещо про Mercedes-Benz Sprinter







ОГОЛОШЕННЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ

Новий Sprinter пропонують з чотирма варіантами колісної бази (3250, 3665 і 4325 мм), чотирма варіантами по довжині (від 5243 до 7343 мм) для модифікацій з металевими кузовами типу фургон і з трьома варіантами даху (стандартною, високою і новою "надвисокою" з пластиковою верхньою частиною). Корисний об'єм кузовів типу фургон - від 7,0 до 17,0 м3. Сімейство включає версії з повною масою від 3,0 до 5,0 т. Таким чином, в порівнянні з колишньою моделлю діапазон модифікацій з різною вантажопідйомністю істотно розширений.


Видатними є не лише загальна кількість виконань, але і ряд параметрів, що характеризують зручність користування автомобілями. Наприклад, при комплектації дверима зрушення ширина бічного отвору для вантаження у фургон європіддону складає 1300 мм, а внутрішня ширина вантажного відсіку між колісними нішами при установці нових одинарних шин на задню вісь дорівнює 1350 мм.

Щоб оптимізувати витрати на створення малотоннажних автомобілів, концерн DaimlerChrysler співпрацює з концерном Volkswagen. Проект "Новий Sprinter" є спільним з відомим німецьким виробником, і це дозволило кожній компанії на єдиній виробничій базі випускати уніфіковані сімейства машин Mercedes Benz Sprinter і VW Crafter. Розрізняються вони дизайном передньої частини кузова (до стійок вітрового вікна), світлотехнікою, встановлюваними двигунами і частково коробками передач. Загальний планований обсяг виробництва складає 200 тис. автомобілів обох марок в рік. Оскільки доля концерну Volkswagen в загальних витратах (1,8 млрд. євро) дорівнювала 25%, то в рік робитиметься 150 тис. вантажівочок МВ Sprinter і тільки 50 тис. - VW Crafter. У Дюсельдорфі вже почався випуск фургонів і автобусів, а в Людвигсфельде - бортових вантажівок і шасі. Обидва заводи є власністю концерну DaimlerChrysler.

Дизайнери попрацювали на славу.

Перед дизайнерським колективом, відповідальним за зовнішній вигляд і інтер'єр кабін нових автомобілів, було поставлено непросте завдання. Враховуючи величезну кількість модифікацій нового малотоннажника, що розрізняються по довжині, висоті і типам кузовів, необхідно було розробити єдиний дизайн сімейства, не схильний до впливу часу впродовж довгих років, зберігши гармонію і яскравий стиль для кожного окремо взятого варіанту. Безумовно, повинна була враховуватися вимога і до фамільної приналежності знаменитої марки, при цьому дизайнерам необхідно було запропонувати виразний сучасний вигляд функціональних вантажних і пасажирських автомобілів, що вдало вписується в міський пейзаж і викликає у оточення позитивні емоції.

В результаті художні рішення, які були знайдені, дозволили впоратися з важким завданням. Помітимо, що новий Sprinter з характерними гратами радіатора, безперечно, має щось загальне з моделлю Vito, що теж відноситься до класу малотоннажних вантажних автомобілів.

Контури радіаторних грат логічно відповідають рельєфним контурам капота, а контури об'ємних блоків фар і додаткові повторители покажчиків повороту, вбудовані в корпуси зовнішніх дзеркал заднього виду, вказують на приналежність нових автомобілів до численної сім'ї моделей з трьохпроменевою зіркою на емблемі. Рельєфний молдинг, що піднімається і дещо розширюється до задньої частини кузова, надає зовнішності автомобіля нестримність і динамічність. Цей елемент дизайну ріднить Sprinter з Vito.

У результаті у усіх модифікацій загальне - єдиний силует, збалансовані пропорції і впізнанний фірмовий стиль. Новий Sprinter вийшов емоційним по зовнішності, і його вигляд повністю відповідає назві, адже sprinter в перекладі з англійського - "бігун на короткі дистанції". Комп'ютерні розрахунки і продування в аеродинамічній трубі дозволили добитися прекрасних аеродинамічних якостей нових фургонів. Отримати Cw=0,32 - велике досягнення творців автомобіля, яким вони мають право гордитися.

Інтер'єр кабіни нової моделі Sprinter вражає високою якістю застосованих матеріалів, які нечасто зустрічаються в цьому класі автомобілів. Поверхня оббивки дверей і передньої панелі виконана з тисненням "під шкіру". Щоб забезпечити комфортабельнішу посадку і висадку (операції, часто повторювані впродовж робочого дня на міському розвізному автомобілі), висота дверного отвору в порівнянні з колишньою моделлю збільшена на 120 мм.

Зниження ризику ушкодження дверей і можливість дотягнутися до дверної ручки - причини, чому кут відкривання дверей був зменшений з 73 до 64°. Діапазон подовжнього регулювання положення сидіння збільшили на 60 мм. Оскільки кабіна нової моделі стала вища, її корисний об'єм значно збільшився, і в ній стало просторіше. На центральній консолі розташовуються три висувні речові ящики, утримувач склянки і панель з вимикачами. Перед очима водія - прекрасно читані шкали спідометра і тахометра.

Рульове колесо з подушкою безпеки регулюється по висоті і нахилу. За замовленням можлива установка багатофункціонального рульового колеса. При розробці інтер'єру автомобіля велика увага приділялася підвищенню шумоізоляції. З цією метою конструктори застосували не лише додаткові ущільнення дверей, але і розмістили в передніх і середніх стійках спеціальні шумоглушники.

Вони виготовляються з поліуретанової піни і після установки на чорному кузові при сушці в печі після катафорезної грунтовки розбухають, збільшуючись в об'ємі. Шумоглушники, що грають роль "акустичного щита", ефективно знижують рівень шуму. На моделях Sprinter застосована нова, ефективніша, безпротягова система опалювання кабіни, інтенсивність обігріву в якій регулюється не подачею або перекриттям рідини, що охолоджує, а регулюванням повітряних потоків.

Биксенонові фари на малотонажнику.

Базова комплектація нових моделей Sprinter унікальна для цього класу автомобілів. У неї входять электросклопіднімачі, центральний замок з дистанційним керуванням, електронний ключ запалення з електричною системою блокування рульового управління, автоматичне блокування дверей, що спрацьовує при перевищенні порогу швидкості 15 км/год, система поступового плавного відключення світлових приладів із затримкою в часі, система контролю виходу з ладу ламп розжарювання і тому подібне.

Новий технічно вищий рівень світлотехніки і відповідно до активної безпеки малотонажних автомобілів забезпечують пропоновані в якості додаткового устаткування ксенонові фари ближнього і далекого світла. За допомогою скляної лінзи світло ксенонової газорозрядної лампи проектується на дорогу дуже чітко і без засліплюючого ефекту. Перемикання далекого і ближнього світла здійснюється поворотною шторкою з електромагнітним приводом.

Завдяки прецизійному проекційному пристрою яскраво освітлюється широка смуга дороги. Незвична широка пляма інтенсивного далекого світла дає більше упевненості водієві на вільних ділянках дороги. У базовій комплектації биксеноновые фари доповнюють автоматичною системою регулювання кута нахилу фар і омивачем.

Разом з биксеноновыми фарами встановлюють систему включення освітлення на повороті, переваги якої стають очевидними при русі по гірських серпантинах, вночі на перехрестях і при перебудові, коли недостатньо освітлена зовнішня сторона повороту. У таких ситуаціях додатково до ближнього світла включається галогенна лампа розжарювання для бічного освітлення дороги.

При русі по криволінійних ділянках додаткове освітлення включається автоматично при працюючому ближньому світлі і певних кутах повороту передніх коліс на швидкості до 70 км/год. При русі зі швидкістю до 40 км/год система включається при спрацьовуванні світлового сигналізатора. Для цього блок управління оцінює швидкість руху автомобіля, кут повороту коліс і момент включення покажчиків повороту. Включення і виключення фар виконується не миттєво, тому яскравість світла змінюється плавно.

Оптимальні двигуни для різних автомобілів.

Широта модельного ряду і різноманітність функцій, які покликані виконувати нові Sprinter, знайшло віддзеркалення в гаммі силових агрегатів, кожен з яких розроблений для застосування на автомобілі певного призначення. Двигуни з діапазоном потужності від 88 до 258 л.с. інженери підрозділяють на три групи. До першої відносяться чотирициліндрові дизелі нового сімейства OM 646 DE22 LA, пропоновані з потужністю 88, 109, 129 і 150 л.с.

Вони ідеально підходять для розвізних фургонів і бортових вантажівок з невеликою повною масою, що перевозять вантажі по місту і передмістям, працюючи без причепів.

Для модифікацій Sprinter, розрахованих на постійну експлуатацію у складі автопоїзда, а також що працюють автомобілями кур'єрської служби і здійснюють тривалі пробіги великої протяжності краще підійде V -подібний шестициліндровий дизель OM 642 DE30 LA, що розвиває потужність 184 л.с. і відрізняється при цьому низькою витратою палива.

Нарешті, на особливо комфортабельні пасажирські версії сімейства передбачена установка V -подібного бензинового двигуна М272, дебют якого відбувся два роки тому на швидкісному легковому автомобілі Mercedes - Benz серії SLK. При робочому об'ємі 3,5 л він розвиває потужність 258 л.с. при 5000 мін-1, і цей силовий агрегат є унікальним для класу автомобілів, до якого відносяться нові моделі Sprinter.

Бензиновий і усі дизельні мотори відповідають вимогам екологічного стандарту Euro 4 і є сучасними технічно досконалими конструкціями, на особливостях яких варто зупинитися детальніше.

Двоступінчате наддування: ще одна технічна "родзинка" Sprinter.

При розробці конструкції нового рядного чотирициліндрового дизеля OM 646 DE22 LA з безпосереднім уприскуванням, оснащеного системою живлення із загальною паливною магістраллю (common rail), розробники намагалися добитися не лише високої потужності, але і підвищених значень максимального моменту, що крутить, на низьких і середніх оборотах. Результати говорять самі за себе. Найскромніший по потужності 88-сильний варіант демонструє пік моменту, що крутить, що досягає 220 Нхм, а найпотужніший 150-сильний дизель розвиває 330 Нxм.

Для того, щоб ці значення реалізовувалися в широкому діапазоні оборотів, починаючи з відносно низьких, уперше на двигунах малотоннажних вантажівок була застосована система подвійного турбонаддува, т. е. система, що включає два розташованих послідовно турбонагнітача.

Підсумком є постійний горизонтальний рівень розташування прямий, відбиваючий зміну величини моменту, що крутить, в діапазоні оборотів від 1200 до 2400. На практиці це забезпечило високу еластичність роботи дизеля, перемикати передачі водієві при русі в міському потоці можна рідше, а динамічні якості, дуже необхідні міському малотоннажнику, істотно покращали. Як же працює система подвійного турбонаддува?

В першу чергу відмітимо, що мова піде про два турбокомпресори різної продуктивності, в яких регулювання тиску повітря, що наддувається, здійснюється перепусканням вихлопних газів. При низькій частоті обертання колінчастого валу працює тільки перший, менший по продуктивності турбоагрегат. На високих обертах - тільки другий, більший за розміром і, значить, продуктивніший турбокомпресор. За точною зміною тиску повітря на впусканні стежить перепускний клапан, що автоматично знижує його при необхідності.

На режимах з середньою частотою обертання коленвала двигуна турбокомпресори працюють одночасно, причому більший здійснює попереднє стискування повітря, а менший - наступне, таке, що забезпечує необхідний тиск наддування. Двоступінчате наддування забезпечує швидкий ріст тиску повітря відразу ж після запуску двигуна, що гарантує досягнення високих значень моменту, що крутить. На дизелях потужністю 109 і 150 л.с. великий турбокомпресор має пристрій, що змінює геометричні характеристики турбіни.

Конструкція дизеля ОМ 646 увібрала в себе багато останніх досягнень в двигателестроении. Голівка блоку циліндрів у нього виконана з алюмінієвого сплаву, застосовані чотирьохклапанна (на циліндр) система газорозподілу. у голівці блоку розташована пара порожнистих розподілвалів, приведених дворядним роликовим ланцюгом, система подвійного турбонаддува доповнена охолоджувачем повітря, що наддувається, система уприскування із загальною паливною магістраллю відноситься до III поколінню цих систем.

Вона забезпечує номінальний тиск палива в магістралі 1600 атмосфер, що разом з пьезофорсунками і розпилювачем з сім'ю конічними отворами гарантує оптимальний процес уприскування і знижує витрату палива. Впродовж такту стискування уприскування відбувається чотири рази, при цьому інтервали між подачею в камеру згорання попередньої і основної порціями палива сприяють досягненню плавності роботи дизеля і зменшенню виділення в атмосферу шкідливих речовин.

Для тих, кому потужності бракує.

Шестициліндровий V -подібний 3-літровий 184-сильний дизель OM 642 DE30 LA є найпотужнішим серед встановлюваних на малотоннажних вантажівках. Він відрізняється високою тяговитостью на низьких і середніх оборотах. При максимумі моменту, що крутить, в 400 Нxм, що досягається на 1600.2500 мін-1, значення моменту, що перевищують 300 Нxм, реалізуються в діапазоні оборотів від 1200 до 3900. Довгоходовий дизель з розміром циліндрів 83×92 мм прекрасно зарекомендував себе на легкових автомобілях Mercedes - Benz.

При масі всього 240 кг він має урівноважуючий вал в картері блоку, чотирьохклапанний (на циліндр) газорозподіл, два верхні розподілвали, турбонаддув з охолоджувачем повітря, що наддувається, пьезофорсунки системи безпосереднього уприскування палива з вісьмома конічними отворами.

Усі варіанти дизелів оснащені системою рециркуляції газів, що відпрацювали, з пристроєм дроселювання повітря і фільтром (DPF) сажі. Самоочищення фільтру здійснюється в ході спалювання твердих часток. Це досягається або автоматично, при підвищенні температури вихлопних газів, або після уприскування додаткової порції палива в систему уприскування. Перед фільтром сажі встановлюють окислювальний каталізатор, а за ним - основний глушник.

Бензиновий двигун М272 з V -образным розташуванням шести циліндрів з робочим об'ємом 3,5 л також відрізняють високі вихідні параметри: максимальна потужність - 258 л.с., а максимальний момент, що крутить, - 340 Нxм при 3750.5750 хвилин-1.

Серед конструктивних особливостей відмітимо наявність урівноважуючого валу, двохмасового гасителя крутильних коливань, механізмів плавної зміни фаз газорозподілу впускних і випускних клапанів, двоступінчатого впускного тракту змінної довжини, спеціальних заслінок-завихорювачів у впускному тракті для створення яскраво вираженого турбулентного потоку повітря з можливістю перекриття одного з двох каналів, що забезпечують повітрям кожен циліндр.

Трансмісія і ходова частина : і тут техніка на висоті.

Разом з дизельними двигунами усіх типів завод комплектує автомобілі в базовому виконанні 6-ступінчастими КП. З бензиновим мотором встановлюють 5-ступінчасту гидромеханическую трансмісію, яка для дизельних модифікацій входить до числа опцій. Легкість перемикання передач в механічних коробках забезпечується застосуванням нових синхронізаторів з декількома синхронізуючими кільцями. Задня передача також синхронізована.

Водій перемикає передачі за допомогою короткого важеля ("джойстика"), розміщеного на передній панелі. Перехід на тросовий привід в механізмі перемикання полегшив компонувальні роботи, дозволивши розмістити важіль в найбільш зручному для водія місці і усунув вібрації, що передаються на важіль.

Уперше в якості пружного елементу передньої незалежної підвіски автомобілів застосована поперечна ресора із склопластика. Її перевагами є менша маса, сприятливіша характеристика жорсткості і висока довговічність без втрати властивостей. В якості пружних елементів заднього провідного моста встановлені нові металеві параболічні ресори.

Для автомобілів повною масою 4,6 т уперше для моделей в сегменті малотоннажников застосовані одинарні надширокі шини, що дозволили збільшити відстань між кожухами коліс усередині кузова типу фургон. Моделі з повною масою 5,0 т оснащують здвоєними шинами на задній осі. Збільшені за розміром 16-дюймові колеса дозволили розмістити в них гальмівні диски більшого діаметру.

Система динамічної стабілізації нового покоління.

Sprinter став першим малотоннажним автомобілем, на борту якого разом з численними системами безпеки з початку виробництва в 1995 р. в базовій комплектації встановлювалася антиблокувальна система (ABS). У 2003 р. Sprinter став першим малотоннажним автомобілем повною масою до 3,5 т, який стали оснащувати електронною системою стабілізації руху (ESP), причому і в базовій комплектації. На усіх модифікаціях нового Sprinter застосовується вдосконалена і ще ефективніша система стабілізації ADAPTIVE ESP останнього покоління.

Функціональні можливості системи ADAPTIVE ESP розширює додатковий датчик подовжнього прискорення. У систему інтегровані антиблокувальна система (ABS), антипробуксовочная система (ASR), система електронного розподілу гальмівних сил між мостами (EBV), система екстреного гальмування (BAS), а також протискатна система AAS (що полегшує чіпання на підйомі), яка в якості додаткового устаткування встановлюється на автомобілі з механічними коробками передач.

нтегровані в нову систему датчики визначають масу автомобіля і поточні координати центру тяжіння, враховуючи прискорення, швидкість автомобіля, положення педалі подачі палива, тиск в гідроконтурі системи гальмування і т. д. Завдяки цьому ADAPTIVE ESP точніше реагує на критичні ситуації при русі, наприклад, на гранично високу швидкість проходження повороту.

Окрім цього система точніше регулює процес гальмування, а також процес чіпання з місця на дорожньому покритті з різними параметрами зчеплення шин для лівого і правого борту.

При наближенні значень поперечних прискорень до критичного порогу система запобігає їх росту зниженням величини моменту двигуна, що крутить, або підвищенням тиску гідравлічної рідини в приводі гальмівного механізму відповідного колеса. При цьому система активізується в небезпечних ситуаціях, наприклад при виїзді на великій швидкості з автомагістралі.

При маневруванні автомобіля на високій швидкості, наприклад, при роз'їзді з несподівано виникаючою перешкодою, поперечна стійкість також підвищується корекцією роботи двигуна і гальмівної системи.

На автомобілях Sprinter за замовленням встановлюється протискатна система, що полегшує чіпання з місця на крутому підйомі. Після того, як гальмівна педаль відпущена, тиск в гальмівній системі не знижується ще приблизно дві секунди, що дозволяє водієві спокійно перенести ногу на педаль подачі палива, не побоюючись скачування автомобіля. Новинкою є те, що протискатна система активізується, починаючи тільки з 4% -ного підйому, і не включається при чіпанні з місця під уклон.

Протискатна система не лише підвищує безпеку руху, але і, полегшуючи чіпання з місця в гору, знижує знос веденого диска зчеплення.

Категорія: Цікаве | Додав: rock (28.07.2010)
Переглядів: 3576 | Теги: Mercedes-Benz Sprinter | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Друзі сайту

_________________

Попутные перевозки

по Украине!

Попутные перевозки

Онлайн сервис попутных перевозок

_________________

Интернет-сервис

по размещению объявлений

Размещение обьявлений о перевозке пассажиров, багажа и грузов

о превозке пассажиров,

багажа и грузов

по территории Украины

и за ее пределами