Всі оголошення

Мої статті [0]
Цікаве [24]
Корисне [23]

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Цікаве та корисне

Головна » Статті » Цікаве

Ford Transit







Так, на першій серії автомобілів Transit, що побачила світло в 1965 р., були присутніми приладова панель з друкованою платою, замок-блокувальник рульового колеса, бічні двері зрушення і ремені безпеки. Незабаром на машини почали встановлювати галогенні фари, безкамерні шини і малолистові ресори. З 1976 р. сімейство Transit випускають з передніми дисковими гальмами, а в 1978 р. список замовленого устаткування поповнила автоматична трансмісія. У 1984 р. перехід на нові дизелі з безпосереднім уприскуванням дозволив при більшій потужності понизити експлуатаційну витрату палива на 24 відсотки. Додаткове зниження споживання пального на 8 відсотків стало можливе в 1986 р. після освоєння нової гамми кузовів з поліпшеними аеродинамічними якостями (Сd=0,37). У 1991 р. Transit стає першим комерційним автомобілем, оснащеним двигуном, що має електронне управління, і отримує перший дизель з турбонаддувом.
Зміна конструкції передньої частини кузова з метою підвищення пасивної безпеки дозволяє прекрасно пройти випробування на фронтальний удар при швидкості 48 км/год. У 1994 р. творці машини могли гордитися зниженням шуму в салоні на 70 відсотків в порівнянні з першими зразками сімейства, а в 2000 р. на ринку з'явилося п'яте покоління популярних автомобілів, представлене як в задне-, так і в передньопривідному исполениях. Цікаво, що доля загальних компонентів в них досягла 95 відсотків, а дах щонайдовших в сімействі фургонів вважався найбільшим у світі суцільноштампованою деталлю. У 2001 р. Ford Transit був удостоєний почесного титулу "Кращий фургон 2001 року", через чотири роки, до 40-річної річниці дебюту на ринку, загальне число випущених компанією автомобілів досягло п'яти мільйонів, а до виробництва готувалося чергове покоління машин, шосте по рахунку.

Модельна гамма Ford Transit після останньої модернізації восени 2007 року налічувала 60 тільки базових комплектацій і варіантів кузова. Всього ж, з урахуванням різних колісних баз, типів трансмісій, версій кабін і кузовів загальна кількість модифікацій перевищує півтисячі.

Початок випуску в 2007 році нової важкої задньопривідної версії з повною масою 4,6 т і 200-сильним, 3,2-літровим турбодизелем (зовні ці машини легко відрізнити по "витягнутому" облицюванню радіатора і оригінальному бамперу з двома чорними елементами по кутах) ще більше розширило круг покупців моделі Transit, запропонувавши їм нові споживчі якості. З великим інтересом на ринку сприйняли і найоригінальнішу новинку в сімействі - спортивний фургон Transit SportVan, забезпечений бензиновим 2,2-літровим, мотором потужністю 140 л.с.

Ford Transit - модель, створена по наказах покупців

Маркетингові дослідження - необхідний і дуже важливий етап перед початком розробки будь-якого автомобіля, при цьому їх результати є основою технічного завдання дизайнерам і конструкторам. У компанії Ford це враховують з давніх пір, і робота по нових сімействах Transit ще раз продемонструвала важливість вивчення ринку і тих тенденцій, які впливають на вибір покупця тієї або іншої моделі компанії - конкурента.

А зміни на ринку з моменту початку випуску моделей Transit попереднього покоління сталися і полягають вони в тому, що шість останніх років сильно зросло число покупців, що представляють малі приватні транспортні компанії. Фургони, подібні до моделей Transit, стали виконувати не лише функцію засобу виробництва, але і роль другого будинку, що має велике значення в бізнесі і приватному житті водія-власника. Власники фургонів стали часто відмовлятися від використання легкових автомобілів.

Вони почали віддавати перевагу при купівлі таким моделям, на яких можна було б здійснювати не лише ділові поїздки, але і виїжджати на вихідні за місто, відвозити дітей в школу і так далі. Фургон поступово став частиною сімейного автопарку, і до нього віднині пред'являються вимоги по комфортабельності, устаткуванню і безпеці, що раніше пред'являються виключно до легкових автомобілів.

Новий підхід до експлуатації комерційних фургонів змусив інженерів і дизайнерів вивчити багато що: яка сьогодні потреба в речових ящиках, чи потрібний відкидний столик для пікніка, які підвищені вимоги до систем мікроклімату і тому подібне. Природно, більше уваги повинна приділятися зручності управління автомобілем, ергономіці місця водія, якості матеріалів обробки і, звичайно, дизайну зовнішнього вигляду машини. Нові віяння торкнулися і вимог до динаміки, керованості і гальмівних властивостей фургонів.

Недаремно фордовские інженери-випробувачі старалися, щоб нові моделі якомога менше відрізнялися по поведінці на дорозі від легкових автомобілів. Так формувався початковий круг завдань, рішення яких повинне було забезпечити успіх новинки.

Міцний фургон, несхожий на інші

Ось що сказав з приводу передумов до розробки дизайну нового автомобіля Кріс Берд, головний дизайнер Ford of Europe : "Transit завжди мав імідж оригінального міцного фургона. Це - частина його спадщини, і ми повинні були знайти спосіб допомогти йому виділитися з натовпу, не застосовуючи традиційних дизайнерських рішень, приміром, передка з елементами дизайну, характерними для легкових автомобілів, як це роблять деякі виробники. Ми хотіли піти іншим шляхом і створити імпозантний автомобіль, що відповідає вимогам сьогоднішніх покупців".

В результаті на передній частині кузова з'явилися динамічні грати радіатора з двома рейками і великим "блакитним овалом" - емблемою компанії шириною цілих 23,5 см Спадаюча лінія капота зробила зовнішність автомобіля динамічнішої і полегшила очищення лобового скла.

Вертикальні фари підкреслюють схожість з сімейством Ford Transit Connect і служать зайвим підтвердженням приналежності новинки до фордовскому сімейства. Нові 16-дюймові п'ятиспиці легкосплавные колісні диски, розроблені за допомогою комп'ютерних технологій, встановлюють на заводі разом з гайками-секретками.

Зміни в салоні пояснюються результатами досліджень, проведених фахівцями компанії, які вивчали як власники колишніх моделей Ford Transit, чоловіки і жінки, експлуатують машини в повсякденному житті. В результаті чітко виявилася необхідність переміщення важеля перемикання передач з підлоги на центральну консоль.

Здійснивши цю операцію, вдалося звільнити частину підлоги для проходу в задню частину кузова, відчуття водія наблизилися до відчуттів при управлінні легковим автомобілем, коротшала траєкторія руху руки і час, впродовж якого вона знята з керма, знизилася передача в салон шуму і вібрацій. Нова двоколірна панель приладів з верхньою частиною темних тонів близька по дизайну до передніх панелей легкових автомобілів.

За замовленням пропонується спеціальний набір для поліпшення зовнішнього вигляду малотоннажного автомобіля, що включає колісні ковпаки, забарвлені в колір кузова бампери і облицювання радіатора, протитуманні фари. Серед 150 кольорів, в які забарвлюють нові фургони і кабіни вантажівок, - десятки типів фарби "металік".

Варіанти на будь-який смак

Модельна гамма малотоннажних фургонів і вантажівок 2008 року традиційно відрізняється різноманітністю версій і варіантів, причому пропонуються як передньопривідні версії зі встановленим поперечним силовим агрегатом, так і задньопривідні. Вантажівки і фургони вантажопідйомністю 1,0 т призначені, в основному, для міської експлуатації малими підприємствами, а 2-тонні модифікації - для швидкої доставки вантажів по заміських шосе.

Число кузовних різновидів доходить до 600, причому випускаються автомобілі з трьома розмірами колісної бази (2,93; 3,3 і 3,75 м), завдовжки вантажного відділення від 2,8 до 4,0 метрів, повністю перероблений модельний ряд версій Комби. Вантажопідйомність комерційних автомобілів складає від 0,99 до 2700 кг, повна маса - від 2,6 до 4,6 т. Внутрішній об'єм суцільнометалевих кузовів фургонів варіюється від 5,2 до 12,28 куб. м Пропонується також модифікація T 350 HD із збільшеною здатністю мостів, що несе.

У 2007 році налагоджений випуск автомобілів з повноприводною трансмісією. Оригінальний привід автоматично підключає передній міст на додаток задньому, ведучому, підвищуючи прохідність і керованість машини, особливо в зимових умовах, при ожеледі.

Незважаючи на збереження більше 500 варіантів кузова і моделей спецпризначення, яких припадало на частку 30 відсотків продажів колишніх моделей Transit, останнє дослідження виявило необхідність ще однієї версії - з низьким дахом і середньою колісною базою. Ця модель з суцільнометалевим кузовом потрібна для транспортних операцій в просторах з обмеженою висотою, наприклад, на території підземних і багатоповерхових стоянок. Вирішено випускати її в двох варіантах з кузовами фургон і мікроавтобус.

Нова гамма силових агрегатів

Повністю оновлена гамма двигунів не лише відповідає вимогам стандарту Euro 4, але і відрізняється підвищеною економічністю, пониженим рівнем шуму і вібрацій, поліпшеною плавністю роботи.

Передньопривідні варіанти автомобілів Transit випускаються з трьома 2,2-літровими дизелями, що розвивають потужність 85 л.з, 110 л.с. і 140 л.с. Їх значення максимального моменту, що крутить, - 250 Нм, 285 Нм і 350 Нм, відповідно.

Мало- і среднетоннажні задньопривідні моделі оснащують 2,4-літровими дизельними двигунами, потужність яких складає 115 л.с. і 140 л.с., а максимальний момент, що крутить, дорівнює 310 Нм і 375 Нм. Інженери постаралися, щоб нові дизелі після запуску швидко виходили на параметри максимального моменту, що крутить, і ці значення залишалися постійними в широкому діапазоні оборотів мотора. Наскільки це вдалося свідчать два приклади.

Новий 140-сильний дизель для передньопривідних моделей розвиває момент, що крутить, рівний 74 відсотки від максимального при частоті обертання колінчастого валу 1250 оборотів в хвилину, а 140-сильний, для задньопривідних версій, 70 відсотків від максимального значення видає при 1250 про/хв. Для водія усе це представляється дуже важливим, оскільки тяговитый дизель, встановлений на розвізному малотоннажнике, дозволяє рідше перемикати передачі, що не може не позначитися на зниженні втоми.

Усі дизельні мотори оснащені голівками з чотирма клапанами на циліндр, системою уприскування палива із загальною паливною магістраллю, системою рециркуляції вихлопних газів EGR з водяним охолоджувачем. Періодичність технічного обслуговування дизельних двигунів дорівнює 25 тыс.км або одному року, за винятком 2,4-літрового 140-сильного дизеля, що обслуговується раз в 50 тис. км або раз в два роки.

Дизелі укомплектовані турбонаддувом, причому на 2,2 - і 2,4-літрових моторах турбіна має змінювану геометрію Для жорсткого з'єднання масляних картерів моторів і кожухів зчеплення інженери застосували спеціальну раму.

Нові дизельні двигуни розроблені у фордовском технічному центрі в р. Дагенхэме у рамках програми співпраці компаній Ford Motor і Pengeot - Citroen.

Найважчі задньопривідні моделі Ford Transit 460 EL випускають з 5-циліндровим, 3,2-літровим дизелем потужністю 200 л.с., що розвиває максимальний момент, що крутить, - 470 Нм. Цей дизель, забезпечений системою common rail, а також системою турбонаддува з проміжним охолодженням повітря, що наддувається, і турбіною із змінюваною геометрією, збирають в Туреччині на заводі двигунів і трансмісій Eskisehir Inonu дочірній компанії Ford Otosan.

Рядний 4-циліндровий 2,3-літровий бензиновий двигун потужністю 140 л.с. поставляється під замовлення для установки на моделі Transit з Мексики. Для підвищення плавності роботи цей мотор забезпечують двома валиками балансувань. У нього електронне управління дросельною заслінкою і "інтелектуальний" паливний насос, завдяки якому знижується об'єм техобслуговування двигуна і підвищується надійність силового агрегату.

Усі комерційні передньопривідні моделі нового сімейства пропонують з п'ятиступінчастими механічними коробками передач, задньопривідні версії з дизельними двигунами потужністю 115 і 140 л.с. - шестиступінчастими агрегатами.

Фургони "із спортивною жилкою"

Джон Рид, провідний конструктор нового сімейства Transit, головну мету, що переслідується при розробці ходової частини автомобілів, сформулював так: "Цінний спадок компанії Ford - традиційне лідерство в області їздових якостей наших машин. Ми хочемо, щоб представники нового сімейства Transit користувалися у водіїв репутацією автомобілів, здатних принести задоволення від водіння".

Складність завдання полягала в тому, що гамма моделей Transit включала версії з різними типами приводу, чотирма колісними базами і самими різними кузовами. Крім того, різниця в масі порожнього і навантаженого фургона або бортової вантажівки трохи більше різниці спорядженої і повної маси легкового автомобіля. Проте, критерії, по яких оцінюють керованість легкових автомобілів і малотоннажников, при створенні нового сімейства Transit були свідомо зближені.

Концепція передньої і задньої підвісок автомобілів була збережена від колишніх версій. Для передньопривідних і задньопривідних модифікацій вдалося сконструювати уніфіковані вузли передньої підвіски типу свічка", що "коливалася, з однаковими поворотними кулаками, маточинами, поперечками, важелями, верхніми опорами. Відповідно до вантажопідйомності автомобілів параметри амортизаторів, пружин і характеристики сайлент-блоков для різних модифікацій мають відмінності.

Рейкові рульові механізми також мають відмінності для численних варіантів тільки за значенням передавального відношення, забезпечуючи точність управління автомобілями, як з передніми, так і із задніми провідними колесами. В цілому поведінкою нових малотоннажников на випробуваннях інженери залишилися задоволені. Керованість автомобілів визнана гідною традицій компанії, і незабаром це повинні оцінити тисячі їх власників.

Особливе місце в гаммі моделей займає спортивна версія Transit SportVan. Це передньопривідний фургон з короткою базою і низьким дахом, кузов якого забарвлюється в синій колір, при цьому на передній панелі над і під радіаторними гратами наносять дві білі смуги. Характерною прикрасою автомобіля є 18-дюймові, легкосплавные колісні диски з низькопрофільними шинами розмірністю 235/45, які разом із спойлерами, бічними "спідницями" і хромованим молдингом забезпечують новинці "спортивний дух".

Інтер'єр кабіни відрізняє обшиті шкірою рульове колесо і важіль перемикання передач. У стандартне оснащення входять CD -проигрыватель на 6 дисків, борткомпьютер, круїз-контроль, дзеркала, що підігріваються, і лобове скло і датчик дощу.

Разом з 2,2-літровим бензиновим мотором потужністю 140 л.с. працює нова 6-ступінчаста коробка передач Durashift, що забезпечує в порівнянні з 5-ступінчастою кращу прийомистість в місті і підвищення економічності при русі за містом.

Електроніка управляє гальмами

Моделі Transit шостого покоління оснащують вентильованими передніми дисковими гальмами (з діаметром дисків 300 мм на усіх задньопривідних двотонних моделях і 280 мм на передньопривідних версіях вантажопідйомністю 1,0 т). На задніх колесах встановлюють суцільні гальмівні диски, при цьому спереду застосовують двопоршневі супорти, а ззаду - однопоршневі. Усі гальмівні колодки доповнені датчиками зносу. У гальмівні системи встановлюють потужні підсилювачі двох типів залежно від повної маси автомобіля.

Для усіх моделей антиблокувальна система входить в стандартну комплектацію. Оптимальний розподіл гальмівних зусиль із осей з урахуванням умов експлуатації автомобіля і навантаження, що доводиться на вісь, забезпечує електронна система ЕВD. Противобуксовочная система, як і раніше, входить в замовлене устаткування, вона спрацьовує, коли датчики зафіксують факт тієї, що пробуксувала одного з коліс.

В цьому випадку колесо пригальмовується до відновлення нормального тягового зусилля, проте система не зменшує величину створюваного двигуном моменту, що крутить, а направляє його до колеса, що має саме хороше зчеплення з поверхнею дороги. Противобуксовочна система працює на швидкостях до 40 км/год і особливо ефективна, коли одне колесо знаходиться на слизькій поверхні, приміром, вологій траві, а інше - на сухому асфальті.

Контроль за курсовою стійкістю автомобіля під час руху покладений на систему ESP з функцією ROM (машини, що запобігає перекиданню).

ESP за допомогою датчиків постійно відстежує швидкість руху автомобіля, кут повороту рульового колеса і кутові швидкості обертання коліс. Якщо шини починають втрачати бічне зчеплення при повороті і стає можливим виникнення недостатньої або надмірної обертальності, це миттєво виявляється датчиком, що стежить за обертанням автомобіля навколо вертикальної осі, і поступає наказ застосувати гальмування і понизити величину моменту, що крутить, для відновлення контрольованої водієм траєкторії руху автомобіля.

Наприклад, якщо при проходженні лівого повороту виникає недостатня керованість, ESP пригальмовує ліве заднє колесо і тим самим "допомагає" автомобілю завершити поворот. У разі виникнення надмірної обертальності ESP пригальмує зовнішні колеса.

Функція системи запобігання перекиданню автомобіля (ROM) виявить себе, якщо датчик обертання навколо вертикальної осі зафіксує надмірний поперечний або подовжній нахил кузова при проходженні крутого повороту. За допомогою системи ESP цей нахил перестане бути небезпечним, оскільки величина моменту, що крутить, буде зменшена одночасно з дією на гальмівну систему.

При швидкісному перестроюванні ESP активізує спеціальну програму RMI, що підвищує швидкодію системи з метою запобігання перекиданню машини, а при швидкому натисненні педаль гальма (при екстреному гальмуванні), якщо водій натиснув на педаль недостатньо сильно, спеціальна система "Допомозі при гальмуванні" (НВА) автоматично збільшить гальмівний тиск в системі.

Усі перераховані системи, зважаючи на специфіку малотоннажного автомобіля Transit, зобов'язані працювати однаково ефективно у разі, якщо автомобіль порожній або повністю навантажений. З цією метою в електронні програми ввели додаткову функцію відстежування зміни повної маси автомобіля для коригування ефективності систем (LAG).

Критерієм для обліку чинника зміни маси машини стала величина необхідного моменту, що крутить, який забезпечує розгін транспортного засобу до досягнення певної швидкості за певний час.

Особлива увага - пасивній безпеці і ремонтопридатності

Автомобілі Ford Transit завжди мали репутацію транспортних засобів, що мають високий рівень пасивної безпеки, тому перевищити цей рівень було справою досить складною. Проте, розробникам моделей шостого покоління вдалося просунутися в цьому напрямі ще на один ступінь. Використовуючи новітні системи автоматичного проектування інженери зуміли оптимізувати конструкцію передніх і бічних лонжеронів основи кузова, щоб істотно підвищити міру поглинання енергії ними при фронтальних і бічних ударах.

Нові передні короби змінного перерізу настільки обмежили зону передньої частини кузова, що ушкоджується при фронтальних ударах, що тепер при зіткненнях на невеликій швидкості дорогий демонтаж двигуна і трансмісії при ремонті не потрібно. Значно підвищена і пасивна безпека екіпажа при лобових зіткненнях.

Посилення зони під передньою панеллю, впровадження нових, міцніших опор сидіння водія і передніх пасажирів, а також загальне зміцнення каркасів кабін знижують ризик зміни геометричних розмірів зони, де розміщуються люди, до мінімуму.

На усі модифікації нового сімейства Transit встановлюють подушку безпеки для водія в стандартній комплектації і за замовленням 120-літрову подушку для двох пасажирів, що сидять спереду. Раніше подушка для пасажирів, що мала удвічі менший об'єм, рятувала у разі удару лише одну людину. Уперше для нових версій Transit в якості замовленого устаткування пропонують вбудовані в сидіння бічні подушки безпеки для захисту голови і грудної клітки. При замовленні шкіряної оббивки крісел бічні подушки входять з ними в стандартну комплектацію.

Сімейство Transit забезпечується також цілим рядом систем (на вибір), покликаних захистити автомобіль від дії викрадачів і зловмисників. Приміром, найпростіша сигналізація контролює стан периметра автомобіля за допомогою звичайних кінцевих вимикачів і включає при діях зловмисників сирену. Сигналізація більше високого рівня сканує простір в салоні і має автономний акумулятор. Фургони і версії Комби можуть бути поставлені покупцям з датчиками руйнування стекол задніх вікон.

Також передбачена можливість комплектування автомобілів пасивною протиугінною системою PATS.

Виробництво нового сімейства Ford Transit зосереджене на двох заводах компанії;, - в англійському місті Саутгемптоне і турецькому місті Коджаэли. Випуском дизельних двигунів для автомобілів займається завод дизелів в місті Дагенхэме (Великобританія), бензинові двигуни прибувають на конвеєр з Мексики, із заводу в місті Чіхуахуа.

Категорія: Цікаве | Додав: rock (03.08.2010)
Переглядів: 2012 | Коментарі: 1 | Теги: Ford Transit | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Друзі сайту

_________________

Попутные перевозки

по Украине!

Попутные перевозки

Онлайн сервис попутных перевозок

_________________

Интернет-сервис

по размещению объявлений

Размещение обьявлений о перевозке пассажиров, багажа и грузов

о превозке пассажиров,

багажа и грузов

по территории Украины

и за ее пределами