Ліцензія на виробництво моделей на цій платформі, включаючи випуск силових агрегатів, була придбана ВАТ «АВТОВАЗ» ще в 2008 році. Таким чином, Renault Logan стає другим після FIAT-124 імпортним «родоначальником» нового великого модельного ряду вітчизняних автомобілів, який має зміцнити похитнуло, волзького автогіганта на російському ринку.
Largus, в перекладі з латинської, означає «щедрий». Його привабливими особливостями можуть стати значний внутрішній об'єм кузова, рівний 2,5 м3, пристойна вантажопідйомність 797 кг і доступна ціна, що починається від позначки 310 тис. рублів. Залежно від обраного покупцем рівня оснащення автомобілі, забезпечені 8-клапанними 75-сильними або 16-клапанними 86-сильними 1,6-літровими бензиновими двигунами, можуть мати регульоване по висоті сидіння водія, регульовану по куту нахилу рульову колонку, АБС, кондиціонер, аудіосистему з можливістю читати МР3-файли, дві фронтальні подушки безпеки, бічні подушки безпеки, протитуманні фари в передньому бампері, підсилювач рульового управління та ін Доступ у вантажне відділення здійснюється через дві бічні двері (стандартне оснащення) і одну двостулкові задні двері.
Повна маса фургона обмежена 1,9 т при 8-клапанному двигуні і 2,0 т при 16-клапанному. Максимальна швидкість, відповідно, становить 170 і 174 км / ч, час розгону від 0 до 100 км - 13,8 і 12,1 с, а витрата палива в міському циклі - 10,8 і 9,8 л/100 км.
LADA Largus успадкує ходову частину від моделі Logan, тому її догохідна підвіска, легко «ковтають» нерівності і ями, стане ще одним «козирем» при вирішенні питання про купівлю машини. Не можна, звичайно, не згадати добрим словом і високу надійність моделей, розроблених на платформі ВО, і їхні низькі експлуатаційні витрати. Все це вселяє надію на те, що «вазівська» новинка припаде до смаку, в першу чергу, представникам малого бізнесу і займе гідне місце серед конкурентів.
|