Штутгарт - Лієнц (Східний Тіроль, Австрія). Мільйон кілометрів по гірських дорогах Австрійських Альп - не проблема для Mercedes-Benz Atego-917, що зійшов з конвеєра ще в 2001 році і вже багато років експлуатується компанією "BS Transport" з австрійської села триста. Вантажівці до цих пір жодного разу не знадобилася заміна "рідного" двигуна або інший грунтовний ремонт крім планового техобслуговування - ідеальний приклад економічності і довговічності!
Водії експлуатуючої компанії відчували свій Atego в різних умовах - і на висоті 1800 метрів над рівнем моря, і на спусках вузьких і небезпечних сільських доріг. П'ять днів на тиждень у дві зміни Atego-917 доставляє вантажі, що прибули в Лієнц по залізниці, але ж дві зміни - це 16 годин на день! 16 годин безперервного шляху через перевали, високогір'я, по нерівних гравійним шосе найвіддаленіших поселень. Нерідко автомобілю доводилося долати до 600 км в день!
"OM 904 LA продемонстрував у горах залізний характер Двигун OM 904 з повітряним охолодженням, обсягом 4,2 літра і потужністю 125 кВт (170 к.с.) за багато років роботи зумів довести свою надійність." У нас ще жодного разу не було з двигуном проблем, які зажадали б серйозного ремонту ", - говорить Ханнес Бундшу, власник компанії. Його дружина Кріста, за сумісництвом виконавчий директор компанії, підтверджує слова чоловіка. Вона теж дуже задоволена низькою вартістю обслуговування Atego." Регулярна зміна масла і заміна фільтрів повітря кожні 60000 кілометрів - це те, за чим я дійсно стежу пильно, як яструб, - але на цьому і все ", - говорить Бундшу.
Маючи за плечима чималий досвід роботи з автомобілями інших марок, Ханнес Бундшу віддає категоричне перевагу Mercedes-Benz Atego. Удвох із братом вони володіють транспортно-експедиторської компанією вже 25 років, і ось їх експертну думку: «Складно уявити собі машину, яка підходить для цієї роботи більше, ніж Atego. Для перевізника з таким невеликим автопарком, як наш - всего11 автомобілів - поломка двигуна може стати справжньою загрозою для жізнедельності всього підприємства ".
|