Це не просто поповнення існуючого модельного ряду техніки для міжнародних автомобільних перевезень. У січні генеральний директор Олександр Боровський запевнив, що в серпні запросить представників засобів масової інформації на прем'єру капотного варіанту сідельного тягача білоруського виробництва. Новинка одержала індекс МАЗ 6440 РА. Капотний МАЗ забезпечили V-подібною вісімкою Мінського моторного заводу потужністю 600 л. с. (440 кВт, максимальний крутний момент 2500 Н.м) екологічного стандарту Євро-4 в поєднанні з автоматичною коробкою передач Allison 4500 R. Силовий агрегат виконаний із застосуванням системи виборчої каталітичної нейтралізації (SCR) з уприскуванням аміачного розчину (AdBlue) в систему вихлопу. У зчепленні з тентової 89-кубовою платформою (напівпричіп МАЗ-975830) з кількістю осей / коліс 3/6 +1 довжина автопоїзда становить 18,45 м, що вписується в допустимі габарити. До речі, виробник запевнив, що під замовлення може створити модифікацію автопоїзда зі збільшеним об'ємом кузова до 100 куб. м при дозволеної габаритної довжині не більше 20 м. Також МАЗ орієнтується на можливість установки двигуна екологічного стандарту Євро-5.Мощний сідельний тягач використовується в зчепленні з напівпричепом МАЗ-975830 і призначений для перевезень на великі відстані. Автомобіль орієнтований на внутрішній ринок збуту, а також на ринки Росії та тих країн, де не діє обмеження на габаритну довжину автопоїзда, розповів конструктор МАЗа Микола Лакотко. Так, в Європі діє обмеження на довжину автопоїзда в 16,5 м, у той час як довжина автопоїзда МАЗовской машини - 18,45 м. «У відповідності з останніми технічними даними в Росії допускається довжина автопоїзда до 20 м, тому ми впевнені, що наш автомобіль буде користуватися попитом на цьому ринку », - зазначив конструктор. На автомобілі встановлений круїз-контроль, цифровий тахограф, електропідйомники люка кабіни, дзеркала з електроуправлінням і електропідігрівом, кліматична установка, захисні решітки головних фар, кондиціонер, сидіння підвищеної комфортності, холодильник, а також два спальних місця. «75% комплектуючих в машині вітчизняного виробництва.
|