Зовнішній вигляд оновленої серії моделей створених на платформі T5 придбав більше виражені контури і тепер виконаний в одному стилі з сучасними моделями Volkswagen, відповідно до концепції Volkswagen Design DNA. Найбільшим змінам піддалася передня частина кузова : чіткі горизонтальні лінії стилізованих грат радіатора, що об'єднують ефектні фари головного освітлення надають серії ще динамічніший, досконаліший вид. Крім того, в технічному відношенні нові моделі кардинальним чином відрізняються від своїх попередників. Так, наприклад лінійка двигунів тепер включає чотири нових турбодизеля робочим об'ємом 2,0 літри що розвивають потужність 62кВт (84 к.с.), 75кВт (102 к.с.), 103кВт (140 к.с.) і 132кВт (180 к.с.) оснащеного подвійним турбонаддувом. По відношенню до рядних 5-циліндрових моторів 2,5 TDI, які йдуть в історію нові двигуни при зменшеному робочому об'ємі є більше "моментними" і дозволяють понизити витрату палива на 1,9 літра/100 км, а викиди CO2 скоротити на 52 г/км.
Це якнайкраще позначається не лише на споживчих якостях автомобілів, але і дозволяє отримати перевагу над моделями основних конкурентів. В якості трансмісії для модифікацій з двигунами 103кВт (140 к.с.) і 132кВт (180 к.с.) клієнтам пропонується роботизована 7-ступінчаста КП з подвійним зчепленням DSG, що забезпечує плавні, без розриву потоку потужності перемикання.
Як і усі сучасні кросовери концерну Volkswagen, повнопривідні (4Motion) версії нового покоління Т5 оснащуються багатодисковою фрикційною муфтою Haldex четвертого покоління. Агрегат, розроблений шведською компанією, постійно - навіть при рівномірному русі по сухому покриттю - передає на задній міст до 5% тяги, і відрізняється швидким спрацьовуванням при зміні дорожніх умов. Через колеса задньої осі короткочасно може бути реалізовано до 85-90% моменту, що крутить.
До того ж прихильники повнопривідних версій дістануть можливість замовити автомобіль з 7-ступінчастою коробкою передач DSG.
Що стосується змін в інтер'єрі, то новий дизайн отримала приладова панель: вона тепер має біле підсвічування і залежно від виконання пропонується в трьох різних варіантах. "Стандартна" для Transporter, Caravelle Trendline і Multivan Startline, включає основні прилади з хромованим обрамленням і центральним дисплеєм з цифровим покажчиком рівня палива.
Починаючи з комплектації Comforline, а також у поєднанні з комплектом hands - free і навігаційною системою використовується приладова панель High, яка включає багатофункціональний центральний дисплей і два аналогові круглі індикатори меншого розміру тих, що відображують температуру двигуна і рівень палива. Multivan у виконанні Highline пропонується з приладовою панеллю Premium, що включає багатофункціональний кольоровий графічний дисплей. Більше того, усі варіанти приладових панелей оснащені функцією індикації рекомендованої передачі.
Також як і інші новинки від Volkswagen, оновлені моделі серії T5 оснащені радіо-навігаційними системами нового покоління - це дві радіосистеми з CD (RCD 210 і RCD 310) і дві радіонавігаційні системи з CD (RNS 310 і RNS 510), що мають сенсорне управління.
Безпека нових автомобілів додатково підвищена завдяки включенню в стандартну комплектацію для усіх виконань системи допомоги на підйомах, нового покоління системи динамічної стабілізації курсової стійкості ESP .
А також, появі нової функції що оповіщає про екстрене гальмування включенням аварійної світлової сигналізації і новим, пропонованим в якості опцій, системам активної безпеки, таких як камера заднього виду Rear Assist, індикатор системи контролю тиску в шинах TPM, система Side Assist, застережливою водія про швидке наближення іншого автомобіля або наявність автомобіля в мертвій зоні при включеному покажчику повороту.
|