Всі оголошення

Мої статті [0]
Цікаве [24]
Корисне [23]

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Цікаве та корисне

Головна » Статті » Цікаве

Тест-драйв китайських вантажівок FAW






Великі перспективи
Зауважимо, що на сьогоднішній день в Китаї функціонує більше ста автозаводів, які в цілому випускають в рік близько трьох мільйонів автомобілів, включаючи вантажівки і автобуси. За прогнозами аналітиків, буквально через кілька років Піднебесна займатиме за обсягами виробництва машин третє місце в світі, поступаючись лише США і Японії. Таке зростання зовсім не дивний - адже на даний момент загальний обсяг інвестицій в автопром цієї країни оцінюється в 30 млрд. доларів. Крім того, розвиток цієї галузі вже давно визнали першорядної державної завданням. І ось побачите, китайці будуть робити найдешевші і в теж час затребувані автомобілі. Для цього у них є головне - майже безкоштовна робоча сила. До речі, завойовувати Європу китайці почали саме з нашої країни, а до цього вони експортували свою продукцію тільки в Азію і Південну Америку.
Сьогодні FAW представляє чотири моделі, серед яких - три малотоннажних вантажівки (FAW 1.0, 2.0 FAW, FAW 3.0) і один мінівен (FAW CargoVan). Індекс у назві говорить про вантажопідйомність автомобіля, так найбільший FAW може взяти на борт три тонни, а мінівен (його ще називають карговен) відвезе 700 кг. Природно, за бажанням покупця вантажівки можуть комплектуватися тентами і фургонами. "Малюк" FAW 1.0 і CargoVan комплектуються бензиновими двигунами (вони є аналогами силових агрегатів Suzuki), а два інших "трудяги" - дизелями (аналоги моторів Nissan).

Здивували
На тест ми вирішили взяти, так скажемо, серединний варіант вантажівки FAW (мінівен - все-таки, дещо інше) - модель 2.0. Отже, що ж представляють із себе китайські машини? По дизайну вони сильно нагадують вантажівки Kia російської збірки. Тут треба віддати належне таланту китайських автовиробників запозичувати чужі вдалі рішення.

Довжина моделі FAW 2.0 становить 5,3 м: зовні машина виглядає, як довгобазова ГАЗель. Керувати нею можна навіть за відсутності «вантажної» категорії в правах, що напевно сподобається потенційним покупцям. Побудована ця вантажівка просто: відкидна кабіна, нехитра рама, ресорна підвіска. Відкидати кабіну потрібно вручну, що, втім, може зробити одна людина без особливих труднощів. Під нею - китайський дизель об'ємом 3,2 л. Розвиває цей агрегат 90 л.с. і укладається в норми токсичності «Євро-2». Ось тут, чесно кажучи, здивували китайці: у той час як наш ММЗ тільки починає освоювати випуск таких агрегатів, китайці їх вже роблять повним ходом. Молодці! До речі, 3,9-літровий движок моделі FAW 3.0 теж вкладається в ці норми, а видає цілих 120 к.с.

Гальма на даному екземплярі - гідравлічні, але є варіанти і з пневматикою (правда, без енергоакумуляторів). Самі гальмівні механізми - барабанні, без АБС (природно, за доплату все це можна виправити: поставити дискові гальма і АБС). Електрообладнання на FAW 2.0 - 12-вольта, з одного акумуляторною батареєю, яка, до речі, підвішена під вантажним відсіком і не захищена ніяким чохлом - так вона довго не прослужить, тому власнику доведеться подбати про неї самому (нашим водіям це робити не вперше).


Неоднозначне враження
Не вперше їм застрибувати і в досить високу кабіну. Добре, що для спрощення процедури посадки китайці крім стандартної підніжки винесли на середину передньої стійки великий поручень. Піднятися він дійсно допомагає, тоді як кращий спосіб покинути салон - просто зістрибнути. Інакше обов'язково забрудниш штани про високу арку колеса. Закрити, сидячи на водійському сидінні, повністю розчинені двері буде теж непросто - доведеться дотягнутися. Чесно кажучи, спочатку я думав, що за кермом цієї машини буде затісно. Анітрохи! Рульове колесо тут «посаджено» практично горизонтально, через що місця для ніг залишається більш ніж достатньо. Взагалі, простору тут стільки, що можна вільно переміщатися з водійського на пасажирське крісло, яке здатне «прийняти» двох чоловік, але середньому при цьому доведеться потіснитися, щоб не заважати водієві перемикати передачі.

До схеми розташування інших органів управління претензій у нас також не виникло. Єдине, що педалі зчеплення і гальма посаджені трохи зависоко.

Оцінюючи інтер'єр у цілому можна сказати, що він залишає неоднозначне враження. Звичайно, пластик, з якого виконані деталі обробки, дорогим не назвеш, але підігнані всі елементи досить акуратно. Форма передньої панелі захоплення не викликає, трохи пожвавили її вставки «під дерево». Бардачок в FAW 2.0 розміру невеликого (інших ємностей в кабіні немає), що частково обумовлено наявністю прямо під ним бачка омивача скла, заправляється який безпосередньо з салону. «Повзунки» системи опалення та вентиляції розташовані досить зручно. Для курців в центрі передньої панелі передбачена попільничка, а над нею «прописалися» два висувних підсклянники.

Пощастило й любителям послухати музику в дорозі. У всіх вантажівки є магнітола з колонками в дверях. Якість звуку, звичайно, не дуже який, але слухати можна. Тим більше, що наші водії народ нерозбещений. Склопідйомники в цій комплектації були механічні, але за додаткову плату, звичайно, можна замовити та електропривід.



Помірний апетит
Тепер пора спробувати машину у справі, але поки без вантажу на борту. Керувати «китайцем» на наших міських вулицях виявилося нескладно, я досить легко злився з щільним міским
 потоком і майже відразу ж відчув себе в ньому, як риба воді. Звичайно, присутні в управлінні машини і деякі нюанси. Наприклад, передачі тут (особливо перші три) досить короткі, і тому при розгоні швидко «обтикатися» в обмежник. До речі, про першу швидкість можна відразу забути - рушаєш завжди з другої, а потім можна відразу включати четвертую. Двигун тут еластичний, а 120-сильний агрегат в цьому плані ще краще. Загалом, приблизно після півгодини їзди я вже навчився досить швидко розганятися і жваво стартувати зі світлофорів.

Дуже сприяє безпеці водіння просто чудовий огляд з місця водія. Тут і без того велика площа скління так ще і бічні дзеркала величезні: у ліве видно навіть те, що відбувається з правого боку.

Дорогу машина тримає добре. Трохи не дістає гостроти рульового управління, зате воно тут з гідропідсилювачем, що значно спрощує процес маневрування.

А ось і крутий віраж. Не скидаючи швидкість, направляю автомобіль в поворот: зараз перевіримо тебе, друже, в «режимі нахилу» ... Думав, буде гірше! Але вантажівка поводиться цілком адекватно, і крін не лякає.

Не засмутила і регулювання КПП: вібрації на важелі допустимі, ходи невеликі, сам набалдашник зручний, і передачі включаються чітко.

Ось плавність ходу порожньої машини залишає бажати кращого. З вантажем, кажуть, вона буде м'якше. Ми ж тільки констатуємо факти: підвіска у FAW жорстка і нітрохи не комфортніше, ніж у ГАЗелі. «Ходить» тільки, напевно, раз у п'ять довше.

А гальма цих машин навіть порівняти не можна: FAW зупиняється немов добра іномарка. І це на барабанах! А що буде, якщо поставити дискові механізми? Порадував нас і помірний апетит цієї вантажівки. У змішаному циклі він «їсть» 9,0 л на 100 км шляху, по трасі ще менше. Для машини такого класу - це дуже хороший показник. У мого сусіда ГАЗель на газу, так він до двадцятки забратися не може.

P.S.
Отже, у цих машин є очевидні плюси - маневреність, компактність, економічність і, ймовірно, краща надійність (гарантійний термін вже відомий - три роки). А що з ціною? Скажімо так вона дуже приваблива: FAW 1.0 коштує від $ 6599, FAW 2.0 - від $ 11 290, FAW 3.0 - від $ 14 370, a ціна на CargoVan починається з $ 7990.

Приміром, ГАЗель (її можна порівнювати з FAW 2.0) продається за $ 11200, «Валдай» (FAW 3.0) - за $ 14800, а зіловскій «Бичок» - за $ 14000. Щоб ви купили, знаючи, що движок ГАЗелі «ходить» до капремонту 150 тисяч, а китайські дизелі через те, що вони збираються за японською ліцензії, як мінімум, у два рази більше?
Категорія: Цікаве | Додав: rock (22.06.2011)
Переглядів: 951 | Теги: тест-драйв FAW, китайські вантажівки FAW, огляд китайських вантажівок | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Друзі сайту

_________________

Попутные перевозки

по Украине!

Попутные перевозки

Онлайн сервис попутных перевозок

_________________

Интернет-сервис

по размещению объявлений

Размещение обьявлений о перевозке пассажиров, багажа и грузов

о превозке пассажиров,

багажа и грузов

по территории Украины

и за ее пределами